Monday, March 26, 2012

Skittles mani!

I guess many of you nailpolish-addicts can relate to the situation when you have trouble choosing what to wear on your nails? It happens to me a lot and I when I'm in the mood for something colorful I often decide to go with a skittles-mani!
So this is from thumb to pinkie:
H&M - U must have this
Nicole by OPI - My lifesaver

China Glaze - Happy go lucky 
Misa - Total eclipse of the heart
China Glaze - Rich and famous



I love this bright and colorful combination! It's interesting to look at and I often get a lot of compliments for these kind of fun and silly manis :)


What do you think of Skittles-manis?


Bisou
Isabella

9 comments:

  1. Fint! Känns vårigt och lite påskigt :)

    ReplyDelete
  2. Skittles are such a fun looking mani. I love your color choices.

    ReplyDelete
  3. Jättefint! Väldigt somrigt och godis-aktigt. :-)

    ReplyDelete
  4. Jag älskar! Skittles är så söta och fina. Och du har verkligen valt kalasfina färger tillsammans. Samma sak hände mig igår så jag sitter här med 5 nya Kickslack på naglarna just nu. Jag har dock valt att lägga dem så att de går från ljusast till mörkast och funderar därför över om det kan sägas vara en ombre. Ska ta Sminkan till hjälp att bedöma detta. Dagisnaglar sa min pojkvän när jag visade honom, helt okej för mig:)

    ReplyDelete
  5. I have yet to do a Skittles mani even though I think about it ALL THE TIME!! I love your color choices and your nails are absolutely gorgeous! <3

    ReplyDelete
  6. I love this!
    I do it myself when I'm struggling to decide what colour to go for. I love your choice of colours, very bright :)

    Check out my blog: nailthelook.blogspot.co.uk

    ReplyDelete