Thursday, July 14, 2011

Deborah Lippmann Glitter in the air

Boo! I have some seriously apologizing to do now, cause I've been totally neglecting the blog for a while now :(.. A lot has happened in my life, both good and bad and the summer is just taking up a lot of my time! But I've enjoyed two great vacations, first up was Norway and then a trip to the north of Sweden to visit friends. So nice! Anyway, today I'm going to show you a polish I've used a lot lately, Deborah Lippmann Glitter in the air
This is two coats layered over OPI Alpine Snow matte. I love how the milky base color in GITA makes the starky white look all soft, such a gorgeous glitter! But I have to say I really love it over light blue aswell, and I also tried it over a light pink which is also a great combo! I really like the idea of a soft glitter like this one, pretty unusual! The only problem I had with GITA is to make the glitter come out even on the nail, so two coats is necessary if you want all the types of glitter to show.


I'm going to be honest with you now and say that I don't know how much I'll be able to post during the rest of the summer. But I'll definitly try my best to keep it up :)


What do you think of Glitter in the air? Do you like this kind of soft glitter?


Bisou
Isabella

5 comments:

  1. Jag har verkligen saknat dina inlägg, din blogg hör till mina favoriter! Blogga när du har lust och hinner, jag fortsätter att titta in med jämna mellanrum oavsett hur ofta eller sällan du uppdaterar.

    Angående Glitter In The Air så har jag faktiskt inte förstått hajpen. Jag tycker att det ser rätt mjäkigt ut på alla bilder.

    ReplyDelete
  2. Det påminner om en glass från när jag va liten :) Har äntligen börjat följa ordentligt så behöver jag inte kika in varje dag och se om det kommit nåt nytt ;p

    ReplyDelete
  3. Det set fint ut på dig men det är inte ett glitter jag själv känner ett sug för.

    ReplyDelete
  4. Nailtastic. Oj tack så hemskt mycket!! Det värmer verkligen :)

    Helga. Haha ja det är märkligt vad vissa lack påminner om :)

    Lillasyster. Tack! Jag gillar det :)

    Sminkan. Nej det är nog så att det inte är för alla :)

    ReplyDelete